Dymek&Kreska #10: Najlepsze One shoty część 1

one shoty.jpg

Słuchajcie nie zdawałam sobie sprawy ile to czasu minęło od ostatniego Dymek&Kreska… I to jest przerażające, bo naprawdę mam dla Was mnóstwo pomysłów na teksty, ale niestety, brak czasu oraz nowa praca, plus nowy kanał na YT (na który Was serdecznie zapraszam – KLIK ) Jednak mam nadzieję, że wracam na dobre tory i będę teraz pisać i pisać oraz nagrywac i nagrywać 😀

Dzisiaj lecimy z nową tematyką czyli One shoty. Ogólnie co to jest? Tłumacząc na język literacki, manga z rozdziałami byłaby powieścią a One shot – opowiadaniem. Mniej więcej już pewnie wiecie o co tutaj chodzi. One shot jest to krótka historia, najczęściej zawierająca tylko jeden rozdział mniej więcej do 40 stron, jednak jest to historia zamknięta od początku do końca, co jest świetne, gdy nie mamy czasu by czytać milion rozdziałów innej mangi ale mamy czas na krótkie a dobre – opowiadanie. Dzisiaj wymienię Wam trzy po prostu niesamowite One shoty, które warto sobie przeczytać. Lecimy 😀

Atashi Kisushita

mr-30869-532019-4
Ogólnie całość spodobała mi się przez piękną kreskę i do tego – ten młodzieńczy urok zakochania się i wstydliwości. Coś pięknego i to cudownie i oryginalnie zaprezentowanego. Historia jest dość prosta, ale to jak bohaterka podejmuje odpowiednie kroki jest niespotykane w tego typu mangach i chyba to mnie w niej tak urzekło. Po prostu miło się czyta.

e019

Banken Hero

13
Naszym głownym bohaterem tym razem ne jest dziewczyna a chłopak, który stara się dla swojej wybranki być bohaterem. No neistety.. średnio się mu udaje. Jest zabawnie i uroczo a do tego – pięknie, bo kreska cieszy oko. Czego chcieć więcej od mangi? Oczywiście – takiej historii w prawdziwym życiu.

jimg014

Daisuki no Yukue

kimg022
Problem tej mangi jest taki, że jest za krótka i niestety nie chciałam rozstawać się z bohaterami, bo to jest ten rodzaj mangi który uwielbiam. Główna bohaterka – artystka, ma crusha na jednego chłoapka i nagle sie okazuje, że to nie tego kocha. I to jest tak cudowne w tej mandze, ten element zaskoczenia głównego bohatera. AH! Coś cudownego.

kimg039

Nie chciałam Was zarzucać zbyt dużą ilością informacji, dlatego wymieniłam tylko trzy One shoty, mam ich w swojej bazie o wiele więcej, więc stay tuned i czekajcie na nowe wersje Dymek&Kreska 😀

Mało oryginalna

Skomentuj

