Rozmowy(nie)zbytPoważne #2: P42

p42

Zawsze chciałam stworzyć taki cykl, gdzie będę zadawać pytania blogerom, booktuberom i innym osobistościom książkowym. Jednak chciałam to zrobić w jakimś innym stylu, bardziej luźno i zabawnie i tak powstały Rozmowy(nie)zbytPoważne, gdzie zadaje pytania oderwane od rzeczywistości a moi goście bardziej stawiają na kreatywność niż na proste odpowiedzi. A do tego każdy mój gość odpowiada na inne pytanie, przygotowane specjalnie z myślą o nim. Lecimy!

Dzisiaj Mikołajki, więc oczywiście, że musiałam mieć specjalnego i jedynego w swoim rodzaju gościa, a jest nim… P42 :3 Chłopak z którym poznałam się niedawno ale od razu się polubiłam. Być może nasz gust czytelniczy jest inny, ale nie poczucie humoru 😀

Mało oryginalna: Gdybyś miał wybrać jednego Pokemona którym mógłbyś się stać, jakiego byś wybrał i dlaczego?

P42: Bez wątpienia postawiłbym na Alakazama. Perspektywa posiadania ze sobą dwóch łyżek gdziekolwiek się znajduję wydaje się bardzo praktyczna – zarówno pod kątem gastronomicznym jak i samoobronnym.

Mało oryginalna: Wyobraź sobie, że istnieje film „Mordercza opona”, jeśli nie oglądałeś tego filmu, albo nawet jeśli oglądałeś, wymyśl alternatywne zakończenie.

P42: Zakończenie wydaje mi się oczywiste – po ostatecznym pokonaniu opony przez rząd USA za pomocą bomby atomowej, w pozostałościach gumy naukowcy odnajdują rozerwane łańcuchy polimerowe, które jako całość były lekiem na śmierć. Opona okazuje się być transporterem tego daru od obcej cywilizacji, który podążał za każdą napotkaną osobą i nie chciał zabijać. W ten sposób ludzkość utraciła swoją jedyną szanse na nieśmiertelność. Jeśli ktoś wie, zakończenie jakiej książki zainspirowało mnie do tej odpowiedzi to ściskam mentalnie dłoń.

Mało oryginalna: Jeśli miałbyś zamienić się w jednego z greckich bogów, to w jakiego i dlaczego? (to wcale nie przytyk do Riordana)

P42: Mój wybór padłby na Eos. Zanim przejdę do zalet, pragnę zaznaczyć iż zwana jest ona przez rzymian Aurorą, a jak powszechnie wiadomo uwielbiam Aurorę Aksnes. Jako Eos miałbym skrzydła, a o więcej chyba nie trzeba prosić. Ponadto jako fotografowi jutrzenki i zorze polarne przydałyby mi się na każdym zdjęciu stąd zdecydowałem się właśnie na ich patronkę.

Mało oryginalna: Wiem, że niedługo masz studniówkę. Jeśli mógłbyś wybrać jedną bohaterkę książkową, to z którą z nich poszedłbyś na bal?

P42: Vin ze „Z mgły zrodzonego” Brandona Sandersona. Po pierwsze to świetna bohaterka. Po drugie udając Lady Valette Renoux nauczyła się tańczyć. A po trzecie mógłbym tak jak Elend wziąć ze sobą na bal książkę i ostentacyjnie ją przy niej czytać! 🙂

Mało oryginalna: Wyobraź sobie najbardziej bezsensowną super moc jaką mógłbyś posiadać. Co to za moc i na czym polega?

P42: Super moc połowicznego przenikania przez obiekty (czyli nie mogę całym ciałem przejść np przez ścianę). Dzięki temu miałbym prostą drogę od biurka do lodówki, nie musiałbym unikać ścian nośnych i framug. I nie jest to coś wymyślone na potrzebę pytania. Serio o tym myślałem.

Jak zawsze – dziękuję gościowi za odpowiedzi i zapraszam na kanał Pawła – P42.

Jak Wam się podobało? Niektóre odpowiedzi serio potrafiły rozbawić a w ten mikołajowy czas właśnie o to chodzi :3

Mało oryginalna&P42

3 thoughts on “Rozmowy(nie)zbytPoważne #2: P42

  1. Świetna rozmowa! I ciekawe, kto to taki wymyślał pytania XD A moc połowicznego przenikania przez ściany…. ideał. Można by brać jedzenie z lodówki bez otwierania jej 😀

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    Polubienie

Skomentuj

