Podsumowanie miesiąca (miesięcy) #6: Październik i Listopad

No dobra… wybaczcie, że nie było podsumowania października, ale po prostu nie dałam rady go zrobić w czasie a nagle okazało się, że jest grudzień, rozumiecie to przeskoczenie w miesiącach? Gdzie jest to 30 dni, kiedy one minęły? O co tutaj chodzi? Może byłam w śpiączce?
(to by tłumaczyło, dlaczego nie było postów)
Ale wracając do tematu głównego – co się u mnie zmieniło przez te dwa miesiące i jak to wszystko u mnie wygląda?

Zacznijmy od news newsów czyli założenia kanału, które było naprawdę świetnym posunięciem, bo serio uwielbiam gadać przed kamerą i uwielbiam widzieć komentarze mówiące o tym, że kogoś rozśmieszyłam lub swoją gatką poprawiłam komuś dzień. Jest to naprawdę cudowne uczucie, którego aż tak wcześniej nie znałam. Więc, do wszystkich widzów – dziękuję Wam i mam nadzieję, że moje żarty Was nigdy nie znudzą, tylko będą wciąż na nowo rozśmieszać 😀

Jednak cofnijmy się trochę w czasie do października, gdzie odwiedziłam Kraków wraz z Mają, Klaudią, Cat, Martą, Robertem, Pawłem i Jagodą i to było świetne przeżycie, które było serio – niepowtarzalne. Uwielbiam z Wami rozmawiać o wszystkim i o niczym i uwielbiam kombinować z Wami co zjeść na obiad czy na śniadanie. A do tego – chodzić do świetnych autorów, jakimi są Remigiusz Mróz, z którego twórczością zapoznałam się niedawno, oraz Aneta Jadowska, której cykl o Dorze dopiero zaczynam, jednak pokochałam świat Dziewczyny z dzielnicy cudów. W sumie w Krakowie zaczęła się moja przygoda z kręceniem a efekty możecie obejrzeć i u Pawła i u Klaudii, więc zapraszam serdecznie 😀

No dobra, ale co jeśli chodzi o powieści? Co jeśli chodzi o wpisy? Co jeśli chodzi o filmy?
Mówiąc o powieściach w październiku(kiedy to było?) przeczytałam kilka naprawdę dobrych powieści i dzięki współpracy z Harper Collins dotarły do mnie dwie świetne powieści, ale! drugiego października pojawiła się też recenzja najnowszej Sarah Dessen, którą jak każdą jej powieść uwielbiam. Więc co z tym październikiem?

COŚ ŚWIĘTEGO

SZÓSTKA WRON (O BOŻE!!!)

PONAD WSZYSTKO

GWIAZDA WSCHODU

BŁĄD

HOW TO DATE A DOUCHEBAG

Natomiast jeśli chodzi o recenzje listopada, to niestety jest ich mało, bo pojawił się natłok obowiązków i do tego kanał, ale jeśli o nie chodzi to pojawiły się:

NIE PODDAWAJ SIĘ

SISI. SAMOWOLNA CESARZOWA

KASACJA

MROCZNIEJSZY ODCIEŃ MAGII

Okey, nie jest to świetny i cudowny wynik, ale jednak – jestem zadowolona. Jakoś w listopadzie straciłam wenę na czytanie i to był mój główny problem.

Idąc dalej i zmierzając do filmów oraz seriali, obejrzałam i śmiałam się do łez przy AO NO EXORCIST oraz wzruszyłam do łez przy YOUR LIE IN APRIL, które Wam polecam najbardziej na świecie, prawie tak bardzo jak Szóstkę wron! Niestety nie wzięłam się za żadne komiksy w tym okresie, ale za to rozpoczęłam dwa nowe cykle, które chce kontynuować czyli POSZUKIWANIE BLIŹNIAKA oraz ROZMOWY(NIE)ZBYTPOWAŻNE.
Pojawiły się dwie odsłony pierwszego cyklu, poszukiwałam powieści podobnych do UKŁADU oraz SZÓSTKI WRON, a jeśli chodzi o drugi cykl to przeprowadziłam wywiad z MAJĄ K. na który Was serdecznie zapraszam.

Jak tak czytam i patrzę i spoglądam, to okazuje się, że oba miesiące miałam bardzo pracowite i po prostu wypełnione do milimetra. Więc – nie obrażajcie się, wciąż pamiętam o blogu, jednak obserwujcie też moje postępy na YT, bo czasem może być tak, że recenzja pojawi się tu i tu albo tylko tu albo tylko tam… Wiadomo o co chodzi haha

Mało oryginalna

4 thoughts on “Podsumowanie miesiąca (miesięcy) #6: Październik i Listopad

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s