#poszukiwaniebliźniaka: „Układ” Elle Kennedy

uklad-1

Pewnie większość z Was ma ten problem, że kończy jakąś świetną książkę i zaraz potem chce sięgnąć po coś równie dobrego, podobnego klimatycznie lub osadzonego w podobnym świecie. Właśnie po to stworzyłam ten cykl, szukam dla Was trzech bliźniaków pewnej powieści, byście znaleźli coś co również dopasuje się do Waszego gustu! Oczywiście wszystko opatrzone zostanie komentarzem. Lecimy!

Dzisiaj wyruszam na poszukiwania braci i sióstr powieści Układ Elle Kennedy. W związku z tym, że byłam powieścią zachwycona, nie będzie to łatwe by dojść do tak wysokiego poziomu, jednak mam nadzieję, że moje wybory chociaż porównywalnie rozruszają Wasze zmysły.

Jedno małe kłamstwo – K.A. Tucker
Dlaczego? Po pierwsze – uniwersytet. Po drugie – początkowo nie lubiący się bohaterowie. Po trzecie – emocje i napięcie pomiędzy bohaterami jest tak widoczne i namacalne, że można by je ciąć nożem. Być może mamy do czynienia z kompletnie innymi bohaterami, jednak jest tak samo gorąco i seksownie!
PS Nie musicie czytać pierwszej części serii K.A. Tucker by sięgać po drugą!

How to date a Douchebag – Sara Ney
Być może wszystko nie zaczyna się od układu pomiędzy bohaterami ale od zakładu… a czy to nie prawie to samo? Do tego główny bohater bardzo przypomina Garretta, czy to pod względem wyglądu, czy ciętego języka, czy po prostu dlatego, że jest tak samo dobrze skonstruowany i pociągający. Dlatego sięgnijcie, będziecie równie olśnieni jak przy Układzie. Ah no i opisy erotyczne są o wiele, wiele lepsze.
(Recenzja wkrótce!)

Twoim śladem – Meredith Walters
Powieść nie jest tak łatwa i lekka jak Układ, jednak dzięki swoim bohaterom i napięciu pomiędzy nimi, a do tego dzięki temu zatraceniu się w innej osobie, bardzo go przypomina. Oczywiście, historia ta jest dość trudna ale dla mnie zyskała dzięki temu nowego i niepowtarzalnego charakteru. Dlatego jeśli szukacie czegoś z tak samo dobrym wątkiem miłosnym jak w powieści Elle Kennedy, to tutaj go na pewno znajdziecie.

Mam nadzieję, że dla tych którzy pokochali Układ znalazłam coś odpowiedniego, a jeśli czytaliście wszystkie te książki i chcecie więcej to piszcie, chętnie służę radą!
A może szukacie jakiegoś bliźniaka do którejść powieści? Dajcie mi znać w komentarzach a chętnie stworzę do niej ranking 😀

Mało oryginalna

8 thoughts on “#poszukiwaniebliźniaka: „Układ” Elle Kennedy

  1. Ale zarąbisty pomysł 🙂 Kurde nie czytałam tylko „Twoim Śladem” i w sumie sama zaczęłam się zastanawiać jakie książki by tutaj pasowały i w sumie dodałabym chyba jeszcze DUFF, i w sumie w głowie mam serial One Tree Hill, a dokładnie storyline Haley i Nate’a ( bo ona dawała mu korki) 🙂

    Lubię to

Skomentuj

