MUSE BOOK TAG

muse

Zespół Muse kojarzę tylko i wyłącznie z filmu Zmierzch, bo ich piosenka Supermasive Black Hole pojawiła się w sountrack’u,  i w sumie kiedyś ją lubiłam i nawet dość często słuchałam, jednak potem zespół ten zginął dla mnie w tłumie. Ale jak widać, są ludzie który go uwielbiają bo dzięki temu tworzą takie świetne tagi jak na przykład Karolina z Bookish Galaxy 😀 A więc do dzieła!

Showbiz – ulubiony debiut książkowy.

tumblr_m79xgnknos1qcf707o1_500

Wiem, że to trochę średni przykład bo często go podaję jednak to jest naprawdę świetny debiut… a mówię o Magonii, która po prostu przyciągnęła mnie swoją wyobraźnią i pięknem. Jestem pod wrażeniem jak można napisać tak bardzo rozbudowaną i kolorową historię, która po prostu wciąga.

Origin of Symmetry – najbardziej niezwykła książka, jaką kiedykolwiek czytałeś lub książka łącząca w sobie różne gatunki.

doctorwho_extraordinary

Ostatnio czytam niesamowitą powieść, która łączy w sobie nie tylko magię, romans i wątek detektywistyczny ale też wiktoriańską Anglię, a jest to Clovis LaFay autorstwa Anny Lange! Jest wyśmienita i przepełniona wszystkim co niesamowite. Niedługo pojawi się recenzja, więc będziecie mogli sami się przekonać co takiego mnie urzekło w tej lekturze.

Absolution – książka o tematyce postapo/apokaliptycznej.

8mgjw

Ha, mnóstwo mam takich powieści bo po prostu je bardzo lubię, ale żeby nie było, mało o tej powieści pisałam, w sumie nigdy, więc wybiorę Metro 2033 – grałam trochę w grę, trochę poczytałam, jednak jakoś tak zniknęła potem z mojego radaru i o niej zapomniałam. Jednak to jest jedna z powieści wartych uwagi każdego, bo świat zaprezentowany w tej książce jest niepowtarzalny i po porstu bardzo realny.

Black Holes and Revelations – książka, której akcja toczy się w kosmosie lub w innym wymiarze.

tumblr_static_tumblr_static_asc0k215k8w0oow04k8owcosk_640

Wolę wybrać inny wymiar, więc na pewno wybiorę Próbę Ognia! Powieść nie zapowiadała się być jedną z lepszych jakie miałam w rękach, a po prostu rozwój akcji, sam świat, bohaterowie i cała otoczka zwala z nóg i jest naprawdę świetna.

The Resistance – książka o miłości, która musiała pokonać liczne przeciwności.

13710123

Może nie liczne, jednak bardzo poważne problemy pojawiły się w Twoim śladem i poruszyły mnie tak jak nie jedna książka. A do tego ten świetny i rozbudowany romans przyprawiający mnie o ciarki. Ah. Po prostu świetna książka.

The 2nd Law – książka oryginalna, a przy tym lekka i rozrywkowa.

i-am-unique-gif

Ojej. OJEJ. Nie mam pojęcia. Jednak może cała twórczość Sarah Dessen? Dużo osób powie, że są powtarzalne, jednak dla mnie wobec innych przeidealizowanych książek, jest naprawdę świetną realistyczną powieścią, która potrafi zwalić z nóg.

Drones – książka opowiadająca o walce z systemem.

tumblr_mzwux2mzln1r1rotio3_500

Hah to mój lubiony gatunek, jednak nie wybiorę Igrzysk śmierci, a pójdę w stronę Teherah Mafii i jej trylogii o Julii, którą kocham i nie potrafię przejść obok niej obojętnie. Ten romans, ten świat, ta brutalność, byłam pod wrażeniem autorki i wciąż jestem 😀

Oj! Jak długo zajęło mi myślenie nad odpowiedziami, jednak mam nadzieję, że jakoś wyszło 😀 A do zrobienia tego tagu nominuję Review Junkie, nie wiem czy słuchasz takiej muzyki ale może akurat trafiłam!

Mało oryginalna

5 thoughts on “MUSE BOOK TAG

Skomentuj

