LBA czyli trochę tag trochę nie #2

lba-2-1

Co to się porobiło, że nagle blogerzy uwielbiają robić LBA? Nie jest to dla mnie proste, ale no jeśli już Review Junkie wymyśliła pytania sama, to oczywiście, że odpowiem, szczególnie, że akurat o takich rzeczach jakie chce wiedzieć z chęcią porozmawiam 😀 A idąc w jej ślady, dodam kilka opisujących moje odpowiedzi gif-ów 😀

ta1qezz
A więc zaczynamy – LBA #2:

1. Marvel czy DC? Dlaczego?

6977dca00b95fb502bd5b9fee2e983341a9b4c12dc6de9abb77cb94d53576747
DC Comics zawsze w moim sercu. Chyba chodzi głównie o to, że od dziecka byłam zakochana w przygodach Batmana, jednak teraz, jak jestem trochę starsza, doceniam mrok jaki roztacza wokół siebie DC Comics. Jakbym mogła podzielić te dwa uniwersa to Marvel byłby słonecznym i uśmiechniętym dniem, bo zawsze ich twórczość jest bardziej dziecięca niż dorosła; a DC byłoby mroczną i zabójczą nocą, chyba też duży wpływ ma na to brutalność jaka pojawia się w ich każdym komiksie. Dlatego, zawsze stanę po stronie Mrocznego Rycerza i wybieram DC 😀

2. Ulubiony serial? Dlaczego?

rami
Ostatnio odpowiadałam na to pytanie, ale przez te kilka tygodni dużo się zmieniło i zakochałam się w Mr. Robocie. Uwielbiam seriale, które oddziałują na psychikę i momenty kiedy widz nie do końca jest pewien czy powinien ufać swoim zmysłom i tak jak w pierwszym sezonie nie było to tak widoczne, tak w drugim nie mam pojęcia komu mam ufać i dlaczego miałabym ufać akurat tej osobie, jestem biernym widzem, który nie wie po któej stronie barykady stanąć. Ta mieszanka i chaos w głowie, któremu towarzyszy świetny montaż i napięcie oraz porywająca gra aktorska to jest coś co każdy powinien obejrzeć.

3. Kawa czy herbata? Dlaczego?

coffee
W zależności od humoru sięgam albo po jedno albo po drugie, ale jeśli musiałabym wybierać na pewno byłaby to kawa. Jednak nie taka zwykła kawa a z jakimiś dodatkami, czy to z wanilią, syropem karmelowym czy czekoladą 😀

4. Kot czy pies? Dlaczego?

636050696426074134-1784102288_doug

tumblr_static_tumblr_static_e4jps1wmirwog8ss8o08c40co_640

(plis stahp. mogłabym wstawiać pieski cały dzień)

Zdecydowanie: pies. Koty są dla mnie takimi dodatkami do mieszkania, któe sobie w nim chodzą i są jak mebel, który musisz karmić, trochę derastyczne, jednak bardzo prawdziwe. Za to psy zawsze się cieszą i można z nimi pobiegać czy pójść na długi spacer, albo popływać, więc zawszę wybiorę bardziej sportową wersję i psy to zdecydowanie moje zwierzęta 😀

5. Ulubiony film? Dlaczego?

valentines
Z tym mam zawsze problem, bo lubię kilka filmów z różnych gatunków, ale jeśli naprawdę muszę wybierać to wybiorę całą sagę Star Wars – wiążę się z moim dzieciństwem a do tego wciąż uwielbiam oglądać je na nowo, od początku poznając bohaterów i fabułę, bo cały czas odkrywam jej nowe aspekty 😀 Jednak jeśli powiesz mi, że nie mogę wybrać sagi a muszę wybrać film solo to wezmę Intersteller – twórczość Nolana, muzyka Zimmera i sci-fi? Tak, to zdecydowanie moje klimaty.

6. Ulubiony autor? Dlaczego?

read-the-book
Anne Bishop. Napisała świetną trylogię Czarnych Kamieni a potem wydała do niej świetne dodatki, tworząc tym samym niezapomnianą sagę. Do tego doliczyć trzeba trylogię Efemera, która jest tak bardzo barwna i oryginalna, że brak słów… Bishop uwielbiam za niekonwencjonalne rozwiązania i oryginalność światów oraz bohaterów, takich ludzi nie spotyka się w każdej napotkanej powieści 😀

W związku z tym, że te pytania naprawdę są super, a wiem, że spodobają się też Karolinie z Bookish Galaxy, to zapraszam właśnie ją do zrobienia tego tagu :3

Mało oryginalna

3 thoughts on “LBA czyli trochę tag trochę nie #2

  1. Prawie wszystkie odpowiedzi mi się podobają ❤ Ostatnio z DC oglądałam The Killing Joke, było interesująco.. a potem Screen Junkies wyraziło swoją opinię w Honest Trailers i potwierdzili tym moją 😀 Kawa i pies, dziękuję, dobranoc 😀 Nigdy więcej LBA 😀

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

