MEDYCZNY BOOK TAG

medyczny

Kolejna nominacja i kolejny tag, którego nie mogłam przegapić, no bo wiecie … Kiedyś chciałam być dentystą, a potem po przeczytaniu Stulecia chirurgi uświadomiłam sobie, że wolę chyba operować ludzi i dzięki temu poszłam na humana. Haha niestety książki wygrały w tej nierównej walce ze skalpelem. Dziękuję za nominację Kocham Czytać i zapraszam do moich odpowiedzi 😀

Anestezjologia- książka tak nudna, że prawie Cię uśpiła.

10737542

O Boże. Haha. Na myśl przychodzą mi prawie wszystkie lektury szkolne, ale dobra, wybiorę coś bardziej z beletrystyki i powiem, że naprawdę nużącą mnie powieścią były Piękne Istoty. Film pokochałam i nawet nie wiem dlaczego, bo przeciez nie był zrobiony jakoś genialnie, jednak zakończenie wbiło mnie w fotel i po prostu porwało w objęcia. Niestety nie mogę tego powiedzieć o książce, która mi sie ciągnęło jak nigdy dotąd i nie raz udało mi sie przy niej zamknąć oczy.

Diagnoza- smutna książka.

basniarz-b-iext37682239

Czytam mnóstwo smutnych historii, jednak jedną z wielu, która mnie po prostu zniszczyła wewnętrznie był Baśniarz. Powieść piękna, pod względem fabularnym; oryginalna pod względem bohaterów i po prostu must read. Obok tej historii nie da się przejść obojętnie a zakończenie jest jednym z najsmutniejszych w całej mojej karierze literackiej.

Zawał- książka z nagłym zwrotem akcji.

szklany-miecz,big,625420

Zawsze mam z tym problem. Pomyślmy, pomyślmy… nagły zwrot akcji… Szklany miecz? Pasuje w sumie idealnie, bo zakończenie było tak gwałtowne i tak dynamiczne, że nie wiedziałam co ze sobą zrobić, po prostu książka wypadła mi z ręki i naprawdę przez chwilę – przeżyłam zawał. Na chwilę moje serce znieruchomiało.

Dentysta- książka, której szczerze nie lubisz.

4489_99905654489

A co jeśli lubię dentystów? Haha. Nie, tylko żartowałam, są przerażający. Szczerze nie lubię Obcej Diany Gabaldon i może to niektórych zaskoczy, ale naprawdę nie potrafiłam przebrnąć przez tę powieść. Bohaterka i styl pisania autorki to nie moja bajka i niestety ale książki nie skończyłam.

Panie doktorze! Straciliśmy pacjenta… – książka z zupełnie niespodziewaną śmiercią.

bdacf98d08191fe8cae495ecc15b3670

Nikt pewnie nie słyszał o tej powieści ale… Jesienne Ognie, to jest historia, z którą zaczęłam swoją przygodę z fantastyką i zakochałam się w tej opowieści na zabój. Jednak śmierć pewnej postaci, która stała się dla mnie bardzo ale to bardzo bliska, mnie zbiła z nóg. Nie potrafiłam się, tak jak główna bohaterka, po tym wydarzeniu pozbierać.

Operacja- przy której wstrzymywałeś oddech ze zdenerwowania i napięcia.

informacjonistka

Informacjonistka Taylor Stevens to książka, która jest jednym wielkim napięciem. Nie potrafiłam oderwać się od rozwoju akcji a do tego ciągłe niebezpieczeństwo w jakim znajdowała się bohaterka dodawało dreszczyku. Po prostu świetnie skonstruowany thriller.

Pobieranie krwi- krwawa książka.

Alive.-Żywi

Teraz pytanie, czy chodzi o powieść brutalną, czy o powieść w której cały czas leje się krew? Hm. Ostatnio naprawdę dużo niepotrzebnej krwi połączonej z brutalnością pojawiło się w Alive. Żywi Scotta Siglera. Powieść być może miała kilka braków, ale muszę oddać to, że była dobrze napisaną i skrojoną jatką.

Komu lekarstwo?- książka z gorzkim zakończeniem.

mroczne-umysly-tom-1-b-iext43254570

Tutaj też mógłby pojawić się Baśniarz, ale dobra, wezmę coś kompletnie innego i pójdę w kierunku serii której nie cierpię, jednak zakończenie miała naprawdę dobre czyli… Mroczne umysły. Książka bardzo ale to bardzo słaba, jednak muszę przyznać, że koniec był zaskakująco smutny.

Zawroty głowy- książka ze świetnym wątkiem miłosnym.

jedno-male-klamstwo-b-iext41793687

Natrafiam ostatnio na same dobre wątki, ale ten który do teraz rozkminiam i po prostu nie mogę przeżyć, jest Jedno małe kłamstwo od K.A. Tucker. Kocham całą jej serię, jednak akurat Jedno małe kłamstwo jest moją ulubioną częścią serii i po prostu ją uwielbiam. Szczególnie główną bohaterkę i jej partnera.. Ah to odnajdywanie siebie mnie oczarowało.

Okey! Mam nadzieję, że chociaż trochę poczuliście szpitalny zapach i dźwięk wiertła dentystycznego 😀 A do tego tagu nominuję:

– Natalię z Książkowe kocha nie kocha,

oraz

– Sheti z My reality – addiction do books 😀

No i oczywiście – wszystkich, którzy chcą ten tag zrobić!

2 thoughts on “MEDYCZNY BOOK TAG

  1. Obca, ufff miałam zamawiać wszystkie części! Ale się powstrzymałam i kupiłam jedną 😀 Dzięki za NIE nominację 😀 Chyba by mi z tym tagiem było ciężko, myślałam w kategoriach serialu jak to zobaczyłam 😀

    Polubienie

Skomentuj

