Podsumowanie miesiąca #3: Lipiec

LIPIEC

No i nadszedł koniec lipca, trochę zbyt szybko niż bym się spodziewała i trochę zbyt szybko niż bym chciała, ale jednak czekają mnie jeszcze dwa miesiące czytania, leżenia i odpoczywania, więc nie mogę narzekać 🙂  
W tym miesiącu powinno być lepiej z przeczytanymi pozycjami, bo powinnam mieć więcej wolnego czasu, jednak coś czuję, że wcale nie miałam go więcej przez pracę… Ale zobaczmy jakie recenzje pojawiły się w tym miesiącu! 😀

PORWANA PIEŚNIARKA

KRÓLOWA TEARLINGU

DWÓR CIERNI I RÓŻ

APARTAMENT

GWIAZDKA Z NIEBA I JESZCZE WIĘCEJ

No jest źle. Muszę się poprawić w swoim książkowym dorobku, jednak no… kiedy znaleźć czas na seriale? Na anime? Na filmy? A w lipcu naprawdę nie miałam czasu ich oglądać, bo niestety ale wyjazd a potem książkowe terminy mnie goniły i opowiedziałam Wam trochę o ONE PIECE Z, czyli świetnym filmie anime, dzięki któremu poczułam zapach soli i delikatny piasek na nogach; oraz o PENNY DREADFUL, pięknym i cudownym serialu, pełnym tajemnic i mroku. W sumie cieszę się, że czekałam by Wam zrecenzować tę serię, bo mogłam odnieść się do każdego sezonu i zobaczyć całokształt ❤ Ahh musicie obejrzeć! 😀

Idąc w komiksowym kierunku, ostatnio jakoś nie miałam weny by o nich pisać. Jakoś tak nie wiedziałam za co się zabrać, co by tutaj przeczytać czy w jakim kierunku iść, dlatego w lipcu pogadałam tylko o LIP SMOKE i o HAL’u. Ciekawa jestem czy zachęciłam Was do przeczytania którejś z nich.

Ale! Może jest mało powieści. Może jest mało filmów i może jest mało komiksów, jednak zrobiłam dla Was aż trzy tagi książkowe 😀 Zaczęłam od SZKOLNY BOOK TAG, potem przeszłam do FRUIT BOOK TAG i zakończyłam na SOCIAL MEDIA BOOK TAG ❤ Za nominację dziękuję, jeszcze raz, Zatraceni w Kartkach i Review Junkie ❤ :3

Do tego w lipcu pojawił się post 20 LAT 20 KSIĄŻEK, w którym stawiam sobie wyzwanie, że tyle ile mam lat, tyle powieści przeczytam 😀 Haha… Słabo siebie w tym widzę, jednak zobaczymy jak mi pójdzie. A moje zmagania obserwować będzie mogli w nowej zakładce na górze strony: WYZWANIA 😀 Yey ~~

Jeśli chodzi o sierpień to.. czeka mnie mnóstwo powieści. MNÓSTWO. Mam dwa wielkie stosy, które mam zamiar przeczytać, dlatego trzymajcie kciuki 😀 No i oczywiście – trzeba nadrobić kilka sezonów seriali, plus pooglądać kilka anime… Nie byłabym też sobą gdybym nie czaiła się na komiksy… Huehue 😀

Mało oryginalna

4 thoughts on “Podsumowanie miesiąca #3: Lipiec

  1. Nareszcie 🙂 Jest dobrze, chce zobaczyć Twoje stosy na sierpień! Bo ja wczoraj zamiast czytać „Królową Cieni” zabrałam się za fanfiki, yep, lubię robić sobie na złość, bo wiem, że Hemiona i Draco nie skończyli razem w książkach ;/ W weekend Legion Samobójców (czekam na recenzję, sama też chcę to zrobić, ale jestem ciekawa Twojej opinii). Mam nadzieję, że sierpień będzie bardziej udany od lipca 🙂 Good luck 🙂

    Lubię to

    1. Idę na Legion w piątek, już od tygodnia mam bilety, więc mam nadzieję, że recenzję wrzucę w sobotę! 😀 Albo już od razu jak wrócę, bo pewnie nie będę szczędzić słów… Haha no tak fanfiki – też coś do nich mam, ale nie idę w kierunku HP a Supernatural ! Tobie też powodzenia ❤

      Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

