SOCIAL MEDIA BOOK TAG

Jak wiadomo świat idzie naprzód ku wielkiej futurystycznej przyszłości, w której wszystko opierać się będzie na social media. Gdzie każdy nasz krok będzie kontrolowany a roboty przejmą władzę i tak dalej i tak dalej… Ale na razie skupmy się na tagu, który może mówi o social media ale w naszej rzeczywistości a nie tej za kilkanaście lat 😀

Twitter – Ulubiona krótka książka.

ktos-taki-jak-ty_9788327617132

Nie lubię krótkich książek, bo zawsze boję się, że za szybko się skończą, jednak wybiorę taką która ma poniżej 300 stron, a będzie to zdecydowanie powieść Sarah Dessen Ktoś taki jak ty. Książka uwiodła mnie swoją realnością, tak jak każde dzieło tej autorki, więc w sumie nie ma co się dziwić, że tę powieść wybrałam.

Facebook – Książka, którą czytał każdy i poczułeś presje, by ją przeczytać.

420113-352x500

W sumie nigdy nie odczułam presji by przeczytać jakąś powieść, bo jest popularna, czy dlatego, że ktoś napisał, że trzeba ją koniecznie przeczytać… Jednak mam takie książki, które mnie zaintrygowały i zaciekawiły tym, że są bestsellerami: skąd wziął się ich fenomen? Dlaczego tylu ludzi je uwielbia? Właśnie dlatego sięgnęłam po Dziewczynę z Pociągu i w sumie nie zawiodłam się.

Tumblr – Książka, którą przeczytałeś zanim było to popularne.

igrzyska-smierci-tom-1-b-iext35360614

Igrzyska śmierci 😀 Całą serię połknęłam chyba miesiąc przed premierą filmu i byłam wniebowzięta, potem obejrzałam pierwszą ekranizację i myślałam, że zabiję reżyserów… Ale nie mogę narzekać na zekranizowanie drugiej i trzeciej części bo zrobili to po mistrzowsku.

MySpace – Książka, która nie pamiętasz czy ci się podobała czy nie

Nie ma takiej powieści niestety.. Jakoś zawsze pamiętam jakie uczucia żywiłam do danej serii czy książki, po prostu mam pamięć do takich rzeczy.

Instagram – Książka, która była tak ładna, że musiałeś zrobić jej zdjęcie.

Okładka Czasu żniw, okładka Cyrku Nocy, cała seria [delirium] i cała seria Anne Bishop, która jest pięknie wydana. Do tego nie mogę nie wspomnieć o cudownie wydanej powieści Sarah J Maas, czyli Dworze Cierni i Róż, której od razu zrobiłam zdjęcie! 😀

YouTube – Książka, której ekranizacje chciałbyś zobaczyć.

4e9a3bd1305368f673022bc1cd0cfdc9

Ojeju zdecydowanie, ale tak zdecydowanie, chciałabym obejrzeć serial na podstawie trylogii Czarnego Kamienia Anne Bishop, już od dawna marzyłam o tym, że zagrał główną rolę jako Yanealle u boku Daemona i Lucivara. Ah! Jak ja tęsknie za tymi postaciami… Chyba przeczytam te 9 tomów jeszcze raz…

GoodReads – Książka, którą polecasz wszystkim.

wszystkie-jasne-miejsca

Wszystkie jasne miejsca to powieść w której każdy znajdzie coś dla siebie i nie mówię tutaj tylko o młodych ludziach, młodzieży itp itd. Mówię też o dorosłych, którzy zobaczą jaki dramat mogą przeżywać ich dzieci i jak wielki wpływ na ich życie ma rodzina i najbliżsi. Po porstu must read.

A teraz najlepsza część, czyli nominacje! Zapraszam do zrobienia tego tagu Review Junkie oraz Zaczytaną z bloga Kocham Czytać 😀 Oraz każdego kto chciałby zrobić ten tag! 😀

Mało oryginalna

6 thoughts on “SOCIAL MEDIA BOOK TAG

Skomentuj

