FRUIT BOOK TAG

fruit.jpg

Na dworze w końcu świeci słońce, a ja mogę rozkoszować się jego promieniami wcinając coraz to nowe i inne owoce. Bo co, jak nie właśnie owoce zwiastują lato? 😀
Dlatego taką przyjemnością dla mnie jest robienie tego tagu, do którego nominowała mnie autorka Review Junkie, gdy go dla Was, właśnie teraz piszę, czuję lekkie promyki słońca na twarzy, nawet jeśli za oknem nagle jest pochmurno 🙂

Ananas
Książka z  najbardziej egzotycznym miejscem.

211

Bez końca i grecka wyspa, która niestety nie istnieje, jednak swoją swojskością i pięknem mnie urzekła i oczarowała. Coś wakacyjnego i słonecznego, co po prostu podziałało na moją wyobraźnię w niewyobrażalny sposób. Na pewno jedno z bardziej egzotycznych miejsc, w jakich się znalazłam.

Banan
Książka, która zawsze wywołuje uśmiech.

Teraz albo nigdy

Pisałam już o Miłość, flirt i inne zdarzenia losowe, więc w odmętach swojej pamięci szukałam innej powieści, która wywołała u mnie nieschodzący uśmiech i wybiorę inną powieść, którą czytałam całkiem niedawno czyli Teraz albo nigdy Sarah Dessen. Powieść być może poruszająca trudne tematy, jednak na pewno pogodna i ujmująca za serce.

Malina
Najsłodszy książkowy pocałunek

eleonora-i-park-b-iext35241131

Być może nie najsłodszy, ale jednak przeuroczy pocałunek pojawił się w Eleonorze&Park’u i nawet jeśli nie polubiłam tej powieści właśnie ze względu na jej słodkość, to i tak te delikatne i dziecinne pocałunki, były dla mnie kochane i chwytające za serce.

Cytryna
Książka po której nadal masz kwaśną minę

albin_przedza_m

Mało osób pamięta tę powieść, jednak ja zapamiętałam ją za piękną okładkę i za naprawdę źle zaprezentowaną i poprowadzoną fabułę a chodzi oPrzędzę, czyli powieść po której spodziewałam się dużo a dostałam naprawdę mało. Bo pomysł i oprawa były tak piękne a autorka zniszczyła wszystko swoją powtarzalnością i schematycznością.

Jagoda
Książka, której akcja dzieje się w lesie.

86c6faec83

Wybiorę powieść, którą właśnie czytam czyli Dwór Cierni i Róż. Okey, mogłabym wybrać kilka innych książek, jak na przykład Siła trucizny, ale jednak chciałabym Wam kilka słów o Sarah J. Maas powiedzieć, bo przecież jak dobrze wiecie po Szklanym Tronie nie darzyłam jej sympatią a tutaj takie zaskoczenie, bo ta historia mnie wciągnęła i po prostu… no nie mogę się oderwać!

Arbuz
Książka idealna na upał.

Oh! Wybiorę serię, którą udało mi się niedawno przeczytać i byłam pod miłym wrażeniem tej trylogii, a chodzi o Trylogię argentyńską autorstwa Sofii Caspari, w której się zakochałam. Jest to powieść pełna akcji, dzięki czemu szybko wejdziecie w świat Argentyny XIX wieku, do tego jest dużo wątków miłosnych, które przykują twoją uwagę no i nie muszę wspominać chyba o tym pięknym, upalnym ale też czarodziejskim klimacie Buenos Aires.

Winogrono
Książka z duża ilością bohaterów.

gra-o-tron-abig23953

Pierwsze co przychodzi mi do głowy to Gra o tron (wybacz, Review Junkie, za małą oryginalność w tej sprawie). Zbyt duża ilość nazwisk i imion mnie przytłoczyła i pewnie dlatego tak bardzo się zagubiłam w całej fabule i nie dałam rady przeczytać całej serii, tylko dwie pierwsze części.

Czereśnia
Książka, która fabułą przypomina inną

kolorki_finalne2

Chyba każda aktualnie istniejąca na rynku dystopia… Jeśli miałabym porównać trylogię o Julii z [delirium] to chyba jedyną różnicą jest styl pisania autorek. Jednak co mogę, jeśli moim zdaniem nawet jeśli powtarzalne, te historie mnie inspirują i po prostu przyciągają?

Jak miło robiło się ten tag! Jeszcze raz dziękuję za nominację Review Junkie i mam nadzieję, że osobom nominowanym czyli…
– Mai K. z kanału Maja K.

– Sebastianowi i Dominice z Zatraceni w Kartkach

i

– Karolinę z Bookish Galaxy

… będzie podobał się tak samo jak mnie 😀
Oczywiście, zapraszam też wszystkich chętnych do zrobienia tego tagu, bo przecież kto z nas nie chciałby poczuć trochę lata w lecie?

Mało oryginalna

12 thoughts on “FRUIT BOOK TAG

  1. Dzięki za kolejną nominację. Mam nadzieję, że uda nam się zrobić ten tag, bo ostatnio jesteśmy na rozjazdach. Twórczość Deesen dopiero poznaję, bo właśnie czytam jej książkę, a co do „Teraz albo nigdy” wysłałam ją dzisiaj dla zwyciężczyni w rozdawajce. A na blogu jest już „Poczuj Lato Book Tag”
    Pozdrawiam,
    Domi

    Lubię to

  2. Przepyszny tag! 😀 Muszę się zabrać za niego, miejmy nadzieję, że jeszcze w wakacje XD
    Przędzę pamiętam bo cały czas mi się rzuca w oczy jak jestem w bibliotece, ale jakoś tak czułam przez skórę, że nie jest to za dobra powieść 😀

    Lubię to

Skomentuj

