SZKOLNY BOOK TAG

szkolny.jpg

W szkole normalnej nie ma mnie od roku, jednak za nią tęsknie… Studia to kompletnie co innego, nie ma dzwonków, mówią do ciebie na „Pani” i jeszcze ta ilość przedmiotów i egzaminów, która może przytłoczyć. Chętnie cofnęłabym się do czasów licealnych i ten tag zdecydowanie mi w tym pomoże, więc dziękuję za nominację – Zatraceni w kartkach czyli Sebastian i Dominika ❤
PS Jak tytuły powieści są na różowo, to znaczy, że jak klikniecie będziecie mogli przeczytać recenzje!

Wf- książka ze zmianą akcji

invocato_IMAGE1_213882_1.jpg

Okey, zwroty akcji, zwroty akcji… Jeśli powieść ma być dla nas zaskoczeniem i akcja ma się cały czas w niej zmieniać, to zdecydowanie wybiorę Invocato. Cały czas się coś działo, cały czas następowała zmiana w otoczeniu, w postaciach i w samej fabule. Dlatego zdecydowanie pasuje mi do wychowania fizycznego.

Praca domowa- książka czytana po nocach

9788375154030

No było kilka takich, jednak ostatnią którą czytałam do rana było Mimo moich win, nie mogłam się oderwać i jak raz usiadłam to już nie wstałam i cały czas ją czytałam. Piękna, świetna i w ogóle cudowny romans, pełen zagadek.

Wypracowanie z polskiego- dzieło polskiego autora

fiolet-magdalena-kozak-_bc21486

Fiolet Magdaleny Kozak! Myślałam jeszcze o Wiedźminie ale co tam, pójdę w bardziej sci-fi klimaty i wybiorę powieść pani Magdaleny, która jest idealna w każdym calu. Nie byłam do niej przekonana, bo w końcu polski autor, jednak jak już zaczęłam to nie chciałam kończyć. Cudowny świat, świetni bohaterowie i ten klimat? Jest co czytać i się zachwycać.

WOS- książka poruszająca społeczne problemy

bezlitosne_okc582adka_front

Bezlitosne ostrze pamięci jest idealną powieścią do tej kategorii. Problemy psychiczne człowieka który przeżył wojnę są pięknie i realnie opisane, potrafią zadziałać na wyobraźnię a do tego ukazują to co dzieję się w głowie takiej osoby, wszystkiego jej obawy i poruszenia. A to wszystko podane w powieści młodzieżowej, potrafi ująć za serce.

Technika- książka z licznym szczegółami

2a3c2aa425a8dc65b36dae74751e74b9ab4adcab

Jedyna która mi przychodzi do głowy to Wampir Lestat Anne Rice, który ma bardzo barwne i dobre opisy, które często mogą się nudzić, ale mi dodawały do całej historii charakteru. Do tego Lestat – postać piękna, dopracowana i po prostu magiczna. Anne Rice ptorafiła zadziałać na wyobraźnię.

Historia- powieść nieżyjącego już autora

zabic-drozda-b-iext34512792

Niestety już nieżyjąca autorka – Harper Lee i jej Zabić drozda, które czeka na mnie na półce a nie mogę się za nią zabrać. Ale jest i czytałam już fragmenty, które zainpirowały mnie do kupienia powieści. Tak więc przykro mi, że niedawno umarła, bo już wiem, bez czytania całości jej książki, że była cudowną osobą.

Pokój psycholog- dzieło, które wpłynęło na Twoje życie

a3ce715d8c2e347630efb0197de563d3

Czy wpłynęło czy nie, ale Zmierzch zainspirował mnie do pisania swoich własnych opowiadań i tak naprawdę dodał mi wyobraźni. Od tej powieści zaczęła się moja przygoda z pisarstwem i od tej powieści zaczęłam w ogóle swoją wielką przygodę z literaturą, więc naprawdę dużo Stephanie Meyer zawdzięczam.

Sklepik szkolny- miejsce, gdzie kupujesz książki

A różnie to bywa, różnie… Często czaję się na promocje, więc kupuję w Auchan i w Biedronce czy Lidlu, ale jeśli szukam nowości i muszę je mieć na teraz to sięgam do światksiazki.pl oraz aros.pl albo jak naprawdę je muszę mieć to idę do stacjonarnej księgarni w Poznaniu – pierwszej lepszej.

Gabinet pani dyrektor- książka z nutką grozy

nevermore-tom-1-kruk-b-iext35329299

Z nutką? Hm. Z nutką grozy… Dajmy Nevermore, które było krwawe i brutalne a do tego jeszcze potrafiło podziałać na moją wyobraźnię w niewyobrażalny sposób. Działało na moją psychikę a ja nie mogłam się od tej historii oderwać. Więc zdecydowanie ta trylogia ma w sobie nutkę grozy, tak jak opowiadania Edgara Allana Poe!

Miło wracało się pamięcią do tych wszystkich lekcji i czasu spędzonego w szkole! Dziękuję jeszcze raz za nominację autorom >KLIK< a ja zapraszam do zabawy:
– Bookish Galaxy – znowu!
oraz
– Mirror of soul
Oraz wszystkich, którzy chcą zrobić ten tag ! ❤

10 thoughts on “SZKOLNY BOOK TAG

  1. Haha ojacie, jaki fajny tag XD Ale pozwolisz, że z wykonaniem zaczekam na koniec lata, na 1 września i ostatni rok szkolnego mordoru będzie jak znalazł 😀
    Zaciekawiłaś mnie Ostrzem Pamięci, tak kojarzę, że chyba ty recenzowałaś to dla BG? Akurat wtedy dołączałam, więc zwróciłam uwagę podwójnie 😀 Jeeej, zawsze po twoich postach inspiruje się do czytania kolejnych książek, teraz oprócz Ostrza przypomniałaś mi o Fiolecie i Mimo moich win, no i Nevermore oczywiście… Tak dużo do nadrobienia!

    Lubię to

    1. Haha tak to ja recenzowałam na Bookgeek, ogólnie książka jest przecudowna i szkoda, że Lucky nie miało więcej pieniędzy na promocję, bo naprawdę powieść mnie urzekła i mogłaby okazać się hitem 😀

      Lubię to

Skomentuj

