Dymek&Kreska #7: Let’s Smoke

Lip smoke

96265l

Tytuł: Lip Smoke
Autor: Mai Nishikata
Ilość tomów: 1
Status: Zakończona

Nie wiem co takiego podoba mi się w mangach, gdzie główną bohaterką jest dziewczyna w wieku licealnym a jej obiektem zainteresowań staje się starszy od niej mężczyzna koło trzydziestki. Ostatnio szukam takiej fabuły w każdym napotkanym komiksie i tak właśnie trafiłam na Lip Smoke!

nlip_smoke_chp_004_003

Być może grafika mnie na początku nie powaliła na kolana, jednak kreska autorki coś w sobie miała, co po prostu mnie do tej historii przyciągnęło. Dzięki temu, bohaterowie mieli swój charakter – ostry i tajemniczy. Idealnie sprawdziło się to w zaprezentowaniu głównej heroiny, która była zimna i niedostępna, jednak w środku naprawdę wrażliwa. Po prostu chwyciła mnie za serce konstrukcja jej charakteru. Mówiąc o głównej postaci męskiej, muszę powiedzieć, że lubię tych dziecinnych, którzy potrafią jednak pokazać charakterek i męskość, kiedy jest potrzebna. Oboje mieli coś w sobie i szczerość oraz bezpośredniość obu postaci potrafi uwieść.

dlip_smoke_chp_003_005

Romans licealistki z o wiele starszym mężczyzną jest dość trudnym tematem, trudnym pod względem zaprezentowania i też fabularnym, bo historia nie może być nudna ani też sztampowa. Autorce udało się to osiągnąć i chociaż manga jest krótka, to zawiera w sobie naprawdę świetną kombinację emocji i napięcia, które obejmuje czytelnika w miłym uścisku. Do tego wszystkiego dochodzą wątki humorystyczne, które wywołują miły uśmiech na twarzy, bo chociaż są powtarzalne, to i tak potrafią rozbawić. Nie spodziewałam się dużo po tej mandze a dostałam naprawdę dobrą opowieść, która wciąga i inspiruje.

38

Grafika, jak już pisałam, nie jest jakaś wyszukana, bo nie będzie należeć do moich ulubionych kresek, jednak świetnie oddaje bohaterów i pejzaże. Dialogi są zabawne i bardzo dobrze zaprezentowane oraz dopasowane do postaci a do tego autorka świetnie ujmuje emocje bohaterów.

lip_smoke_chp_3_001

Jestem pod wrażeniem. Historia mnie uwiodła i po prostu wciągnęła w swój świat. Nie potrafiłam się wyrwać spod jej czaru i chciałam więcej i więcej, jednak niestety skończyło się po kilku rozdziałach. Zachęcam do przeczytania, by zapoznać się z kreską, której normalnie nie czytam, a która tak pięknie potrafi zaprezentować charaktery i otoczenie. Oraz do zapoznania się z historią, która nie jest aż tak powtarzalna jak mogłaby się wydawać na pierwszy rzut oka.

Mało oryginalna

7 thoughts on “Dymek&Kreska #7: Let’s Smoke

  1. Może to jakieś zboczenie, bo ja cierpię na podobne XD Liczyłam na taką tematykę w Kochając Pana Danielsa i Pułapce Uczuć, ale okazało się, że różnica między bohaterami wynosiła tylko 3 lata, także tego…
    I opis bisza idealnie pasuje do tego, czego szukam! *.* Wydaje mi się, że takiego to ze świecą szukać w książkach, trend jest zdecydowanie na Mrocznych Bohaterów :c

    Lubię to

    1. Może być, że to takie zboczenie 😀 Ale ogólnie.. Uwielbiam takie mangi a nie jest ich dużo, zdecydowanie więcej natrafiam na jaoi xD Ogólnie on niby trochę mroku ma, ale bardziej to jest taka dojrzałość, ale ona się pojawia przez sekundę a potem znów jest beztroski xD

      Lubię to

Skomentuj

