Na Pilocie #5: Top 5 serialowych intro część 2

osadfahfhdsagilgh

Dawno nie było o serialach, ale to dlatego, że przez studia miałam lekki zastój w ich oglądaniu. Nie będę się przyznawać, ze oglądałam świetne anime w międzyczasie… Ale wracam na tory i dzisiaj pogadamy trochę o serialowych intro cz. 2 😀 -> CZĘŚĆ PIERWSZA
Nie wiem czy po moim pierwszym poście zaczęliście zwracać uwagę na intro w serialach (niektórzy wciąż uważają, że to najgorsza część odcinka), ale dzisiaj pogadamy trochę o tych bardziej fantastycznych i tajemniczych seriach. A więc – zaczynajmy!

iZombie

Niby nie lubię zombie i całej tej zombie apokalipsy, jednak akurat w tym serialu ten motyw sprawdza się świetnie. Mam za sobą dopiero pierwszy sezon, ale już pokochałam bohaterów i fakt, że oprócz samego wątku nie umarłych co odcinek pojawiają się inne zbrodnie i zagadki do rozwikłania. Jeszcze ten humor? Nie można się nie zakochać!

Sleepy Hallow

Serial na początku do mnie nie przemawiał, ale potem zobaczyłam jeden odcinek na FOX i wpadłam w ten wir zagadek i tajemnic Sleepy Hallow. Jeszcze jeźdzcy czający się na każdym kroku? Niby niczym się ta historia nie wyróżnia, ale jak już raz wejdzie się w ten świat to człowiek odlatuje z rzeczywistości. Samo intro oddaje grozę i mroczną zagadkę!

Suits

Prawnicy. Przystojni i inteligentni, do tego kreatywni i niesztampowi. Szkoda, że to tylko serial, ale za to z jakim intro. Piosenka idealnie wpasowuje się w klimat Suits, który łączy w sobie humor i diabelnie dobre rozprawy. Samo intro może nie oddaje tego w 100% ale jednak daje lekki przedsmak tego bogactwa.

Wikingowie

O Boże. To jest piękne. Inaczej nie potrafię tego nazwać. Klimat tego intro, klimat tej piosenki, wszystkie ukazane obrazy tworzące świetne doznanie akustyczno-obrazowe. No nie potrafię Wam powiedzieć złego słowa o tej wstawce, bo jest po prostu idealna.

Supernatural

To nie jest intro. Wiem. Ale, no jak mogłam tego tutaj nie wrzucić? Pojawia się na zakończenie i początek każdego sezonu, by przypomnieć co się działo i za czym tyle czasy tęskniliście. Akurat wstawiłam wam zakończenie sezonu 9, więc nie radzę nie skupiać się na obrazach, a bardziej na muzyce. Carry on my Wayward Son musi wybrzmieć.

Już szykuję kolejne 5 pozycji, bo niedługo wychodzi kilka serii po które na pewno sięgnę. Dlatego trzymajcie się i dajcie mi znać jakie seriale ostatnio przykuły Wasze oko, a może macie ulubione intro? 😀

PS 3 sezon Penny Dreadful już się zaczął! ❤ ❤ Aaa! <fangirling>

Mało oryginalna

One thought on “Na Pilocie #5: Top 5 serialowych intro część 2

Skomentuj

