Podsumowanie miesiąca #1: Maj

ajndjjksdfkkjskjadg

Pierwszy post tego rodzaju, ale kiedyś trzeba zacząć podsumowywać swoje dokonania…
Czy coś.
Mówiąc w skrócie, maj dla mnie był dość ciężki jeśli chodzi o książki, bo przeczytała tylko cztery powieści, chyba w przyszłości będę musiała się wziąć w garść i trochę więcej poczytać a mniej siedzieć przy serialach, mangach i anime (wątpliwe).
A z recenzji pojawiły się:

RADOŚĆ KWIATÓW

WYPOWIEDZ JEJ IMIĘ

NIEZRÓWNANI

TERAZ ALBO NIGDY

W tych czterech recenzjach, trzy z nich były książkami, które dostałam dzięki Wydawnictwu HarperCollins Polska, za co jestem bardzo wdzięczna ♥

Mówiłam, że skupiłam się w Maju na serialach, mangach, anime i filmach, więc mam dla was naprawdę dużo recenzji tego typu, więc nie bójcie się, wszystko jest pod kontrolą*. A jeśli mówimy już o tych moich mangowych podbojach to w tym miesiącu podzieliłam się z Wami recenzją HIRUNAKA NO RYUUSEI, jedna z mang, które uwielbiam i kocham.
A jeśli chodzi o anime, to podzieliłam się swoją obsesją czyli FULLMETAL ALCHEMIST i mam nadzieję, że zaczęliście oglądać albo chociaż spojrzeliście na grafiki 😀

Co tam szykuję na czerwiec?
Mam nadzieję, że więcej recenzji, mam nadzieję też, że coś mnie natchnie do nowych zdjęć na Instagram 😀 W tym miesiącu na pewno pojawi się recenzja powieści, którą uzyskałam dzięki Zlotu Blogerów na WTK no i trzech powieści, które zamówiłam sobie na Dzień Dziecka! YEY ~~ Do tego zapowiadam recenzję finałowej części Nevermore i Córki zjadaczki grzechów.
Czy mogę jeszcze wspomnieć o tym, że mam dla Was dwa tagi książkowe i planuję porobić kilka innych tekstów dla Bookgirl? I nie mogę oczywiście pominąć mangi i anime, których recenzje na Was czekają ♥ Ah pracowity miesiąc mnie czeka..

A Wam jak minął Maj? ♥ :3

* wcale nie

Mało oryginalna

6 thoughts on “Podsumowanie miesiąca #1: Maj

  1. Manga mnie nie przekonywała, ale anime swego czasu katowałam nagminnie (na tyle mocno że parę lat temu ściągałam z wszystkie nowe odcinki bieżących seriali 😛 ) potem mi przeszło, ale nadal lubię od czasu do czasu obejrzeć: 🙂

    Sporo ambitnych planów widzę, trzymam kciuki żeby Ci się udało 😀

    Lubię to

    1. Haha też miałam przerwę, kiedyś nagminnie oglądałam i teraz znów wróciłam do tej nagminności 😛 Właśnie planów dużo, czasu dość mało a potem i tak wychodzi, że czytam kompletnie co innego… Ale mam nadzieję, że chociaż połowę spełnię 😀

      Lubię to

  2. Ale się dobrałyśmy! Ja też dzisiaj walnęłam podsumowanie, też pierwsze w mojej karierze XD
    Dla mnie również ostatnie miesiące były trudne książkowo, ale biorąc pod uwagę ilość rzeczy i obowiązków to i tak jestem z siebie dumna 😛 FMA muszę obejrzeć obowiązkowo! A i Nevermore. Pamiętam jak to przeżywałam kiedyś w gimnazjum (wręcz obsesyjnie XD), a potem jakoś o tym zapomniałam. Chyba czas na powrót do Poego :3

    Lubię to

    1. Ostatnia część jest cudowna… Bałam się, że będzie słaba językowo, bo też czytałam poprzednie części około gimnazjum, ale szczerze? Jest cudowna ♥ Ale świetnie, że się tak dobrałyśmy, zaraz wskoczę do Ciebie na bloga i obczaję co tam robiłaś 😀

      Lubię to

Skomentuj

