Dymek&Kreska #3: Top 5 komiksowych par

komiksowe pary

W związku z Walentynkami doszłam do wniosku, że trzeba chociaż na chwilę pomyśleć romantycznie i skupić się na parach, miłości i serduszkach i całej tej różowo-słodkiej otoczce. Dlatego doszłam do wniosku, że nie będę komentować moich ulubionych OTP książkowych, czy robić tagu Walentynkowego, a zabiorę się za coś niekonwencjonalnego czyli Top 5 Ulubionych Par z Komiksów! Ha! 😀 Ostatnio coś mam do tego: Top 5 😀
Wpadłam na to po obejrzeniu Deadpool’a w kinie. A recenzja tego majstesztyku już niedługo, więc przebierajcie nóżkami.
Zaczynamy moje miłosne wywody, jak zawsze kolejność jest przypadkowa, bo nie lubię faworyzować danych postaci.

Batman & Catwoman

batman610pg21

Nie pytajcie dlaczego, bo dobrze wiecie dlaczego. Uwielbiam Batmana, uwielbiam Catwoman, są dla siebie idealni. Ona beztroska, on poważny, przeciwieństwa które się bardzo przyciagają. A do tego cała otoczka tego, że ona jest tą złą a on tym dobrym, mnie ekscytuje. Ich związek jest burzliwy, pełen tajemnic i niepewny. Aż miło się czyta.

Black Canary&Green Arrow

green-arrow-spars-with-black-canary-2

Kochałam ich od samego początku. Jak zobaczyłam jak Ollie na nią patrzy. Jak zobaczyłam jak ona go odrzuca raz za razem. A potem biorą ślub i mają dziecko(w zależności od komiksu), a potem dzieje się co się dzieje i przeżywam to przez kilka dni. On zabawny a ona często poważna, śmiejąca się z jego głupkowatych żartów. Czego tutaj nie kochać?

Domino&Wolverine

tumblr_leetmoiqjm1qg1iejo1_500

Oboje są zabójczy i oboje są z lekka szaleni, niby dobrzy ale jednak nie za bardzo, trochę jak Deadpool. Trafiłam na komiks o nich i co poradzę, że naprawdę mi się podobał? Nie jest miłym i grzecznym komiksem, jak większość z uniwersum Marvela, tylko jest mroczny i pełen przemocy. Like it.

Deadpool&Death

13ygz5z1
Mało romantyczne, ale jednak jeden z śmieszniejszych związków, być dlatego, że taki dziwny i niespodziewany. Pierwszy raz spotkałam się z nią w grze o nim i potem zaczęłam szukać komiksów na ten temat i w sumie spodobała mi się ta specyficzność tej relacji. No bo spójrzcie Deadpool ma romans ze Śmiercią! Ze Śmiercią!

Colossus&Kitty Pryde

qib8nd0

Pierwszą z tych postaci polubiłam po filmie Deadpool, potem poszło z górki jak dowiedziałam się, że spotykał się z Kitty, którą swoją drogą też bardzo lubię, nie tylko z filmów ale też z komiksów. Zaczęłam szukać, gmerać i czytać i wyszło, że to jest to. Ta para. On i ona, dwie postacie które są dla mnie jednymi z lepszych stworzonych. Aww.

Mogłabym tak w nieskończoność, bo mam jeszcze kilka takich parek, które dla mnie są odzwieciedleniem favourite OTP. Ah! Zapomniałam jeszcze o Gamorze&Iron Manie, a do tego pewnie znalazła by się jakaś świetna postać do Star Lorda, do tego Superman&Wonder Woman… (mogę tak cały dzień).

Mało oryginalna

One thought on “Dymek&Kreska #3: Top 5 komiksowych par

Skomentuj

