Na Pilocie #2: Top 5 Serialowych Intro część 1

knajjdga
W związku z tym, że nie mam ochoty pisać ostatnio o serialach, bo zabrałam się za książki(w końcu!) i mogę się skupić na recenzjach książkowych zamiast na tych serialowych, chociaż mam już zarys kilku takowych, to mogę odejść od komentowania seriali i ostatnio, natknęłam się na artykuł mówiący o Top 5 serialowych Intro Part 1
i tym właśnie dzisiaj się zajmiemy! Mam swoje ulubione początku, które mogę oglądać i oglądać i nigdy mi się nie znudzą, co z tego, że łączą się też z tym, że uwielbiam te seriale? No ale, jeśli intro jest dobre to czy przypadkiem nie zachęca to, do oglądania dalej? Mnie na pewno.
No to zaczynajmy!
(kolejność przypadkowa, bo wszystkie lubię tak samo!)

Penny Dreadful

Nie wiem czy znacie ten serial, bo w Polsce nie jest aż tak bardzo popularny, jak moim zdaniem być powinien, ale w sumie mówi o czarownicach, magii, wilkołakach i demonach, być może politycy zabronili go puszczać. Jednak spójrzcie na intro, przypatrzcie się uważnie a potem zamknijcie oczy i wsłuchajcie sie w muzykę. Czujecie grozę? Czujecie ten dreszcz na plecach? No właśnie.

Marco Polo

Wiecie, że uwielbiam historię. Uwielbiam też tą wschodnią historię., czyli wielkie podróże Marco Polo, który poznawał Chiny od tej cudownej, egzotycznej i pięknej strony. Czyż intro nie oddaje tej tajemnicy i ciekawości? Czy muzyka nie jest wystarczająco przyciągająca? Piękna, mongolska historia w dwuminutowym filmiku.

Black Sails

Kogo nie uwiódł Jack Sparrow i jego piracki szyk? Pewnie dlatego sięgnęłam po ten serial, bo myślałam o tym, że wrócę na Tortugę. Niestety trafiłam na inną wyspę, jednak równie piracką, a intro odzwierciedla cudowną piracką komitywę w pełnej i olśniewającej krasie. Do tego ta muzyka… No dobra to nie Hans Zimmer, ale jednak miłe dla ucha i przypomina o wzburzonym morzu.

Game of Thrones

Dobra, nie zwracajcie uwagi na to co powiem o tym serialu w którymś odcinku Na Pilocie, bo będą to same przekleństwa, ale intro jest cudowne. Jak mogłoby nie być? Zrobione przez HBO z tą wciągającą muzyką. Nie dość, że miło się słucha, nie dość, że miło się patrzy to jeszcze cudownie odzwierciedla serial, chociaż większość powiedziałaby, że za mało nagich scen.

True Detective

Cudo, cudo, cudo i jeszcze raz to powtórzę: cudo. Ale oczywiście pierwszy sezon, drugi aż tak mnie nie wcisnął w fotel. Muzyka jest intrygująca i dziwna. Pojawiające się obrazy są specyficzne i ciekawe. Dlaczego by nie obejrzeć w takim razie całego odcinka? A potem sezonu? A warto. Naprawdę warto.

I to na razie tyle! Nie martwcie się to jeszcze nie koniec, mam jeszcze dużo w schowku, nawet nie spodziewacie się jak dużo tam jeszcze jest… Czy Wy macie swoje ulubione intro? Jakieś serialowe nowości może o których powinnam wiedzieć? Piszcie śmiało, czekam na komentarz!

Mało oryginalna

8 thoughts on “Na Pilocie #2: Top 5 Serialowych Intro część 1

  1. Penny Dreadful ma świetne intro, a i sam serial niczego sobie, chociaż z początku byłam sceptyczna co do mieszania tych wszystkich postaci z różnych książek 😉 Jeden z niewielu seriali, których intra nie przewijam 😀

    Polubione przez 1 osoba

  2. Jeżeli mówimy o intrach z seriali to moim zdaniem numer 1 jest intro z serialu Dexter które w bardzo ciekawy sposób ukazuje czym się zajmuje Dexter, warto jeszcze wspomnieć o intrach z serialu The Wire (każdy sezon nowa aranżacja motywy przewodniego), Friends, no i jeszcze bym wspomniał o rodzinie Soprano

    Lubię to

    1. Dextera kiedyś oglądałam, ale jakoś nigdy nie zwróciłam uwagi na intro, kompletnie wyleciało mi z głowy 😀 O The Wire słyszałam ale niestety nigdy nie miałam styczności z tym serialem. Friends to niestety sitcom, a bardzo ich nie trawię, ale moja najlepsza przyjaciółka jest wielką fanką, więc niestety i tak muszę oglądać co jakiś czas 😉

      Lubię to

Skomentuj

