Recenzja #93: Ktoś zna biuro podróży z tanimi biletami do Meksyku?

980prawo-przyciagania

Tytuł: Prawo przyciągania
Autor: Simone Elkeles
Seria: Bracia Fuentes
Wydawnictwo: Amber
Ilość stron: 300

Przy pierwszej części o braciach Fuentes, wspominałam, że Alex skradł mi serce i już nikomu go nie oddam.. No ale niestety jego brat zajął jego miejsce i teraz on go strzeże. Carlos, ty arogancki draniu!

Są dla siebie zupełnie nieodpowiedni. I idealni pod każdym względem. Carlos Fuentes, brat Alexa z Idealnej chemii, wraca do liceum w Stanach po roku w Meksyku. Nie zamierza jednak prowadzić takiego życia, jakie zaplanował dla niego starszy brat. Chce żyć po swojemu, nawet jeśli to znaczy: ryzykownie. A ryzykuje dużo, bo niełatwo zerwać z narkotykowym gangiem. Alex znajduje mu schronienie w domu swojego profesora. Carlos czuje się tam nie na miejscu. A Kiara, nieśmiała córka profesora, nie przypomina dziewczyn, jakie go do tej pory interesowały. Lecz oboje przekonają się, że w sprawach serca prawo przyciągania jest znacznie silniejsze niż różnice, które ich dzielą…/bookgeek.pl

Można się było spodziewać, że fabuła, będzie przypominać tą z pierwszej części. Chłopak-gangster, dziewczyna-z dobrego domu i ich przyciąganie, które nie powinno istnieć. Ale mogę wam powiedzieć, że zaskoczyłam się, że autorka nie przekopiowała części pierwszej. „Prawo przyciągania to kompletnie inna książka, która mnie zauroczyła i wciągnęła. Wątek romantyczny rozgrywa się na innym polu niż w Idealnej chemii, o coś innego w tej miłości chodzi. Ale i tak główną rolę w całej powieści odgrywają bohaterowie…

Nie tylko Carlos jest teraz w moim sercu, ale też piękna i wysportowana Kiara. Oni tworzyli tak zgrany duet, do tego postaci z większym urokiem chyba nie spotkałam! Uśmiałam się nie raz przy ich wymianie zdań czy kawałach, które sobie robili. Idealnie dobrani! Dużą rolę odgrywają jeszcze postaci poboczne, znane z pierwszej części: Alex i Britanny; a do tego pojawia się Tuck, mój nowy najlepszy przyjaciel. Tak bardzo żałuję, że ten człowiek nie istnieje naprawdę! Jego postać to bomba zaskoczenia, która wybucha za każdym razem gdy jego osoba pojawia się w historii.

Styl autorki jest niepowtarzalny. Napięcie, które tworzy jest namacalne a dialogi napisane z taką werwą i realnością, że dech zapiera. Elkeles, ma swój własny styl pisania, który mi bardzo, ale to bardzo odpowiada.

Reasumując: Uwielbiam, kocham i kłaniam się autorce. Jest jedną z autorek, których książki uwielbiam i które będę kupować zawsze i wszędzie. Jedyną wadą dla mnie, jest okładka, ponieważ nie pasuje do pierwszej części cyklu.. Jednak nawet to przeżyje, bo Elkeles pokazała, kolejny raz na co ją stać i znów leczę kaca książkowego. Czy ktoś zna biuro podróży z tanimi biletami do Meksyku? Jeśli tak, to bardzo ładnie bym prosiła o link, bo wydaję mi się, że tam czeka na mnie miłość mega życia. Znająć moje szczęście, będzie to szef mafii 😉 Polecam i mam nadzieję, że sięgnięcie po Elkeles bo ona po prostu rządzi literaturą NA!

Książka pochodzi z zasobów własnych.

Mało oryginalna

Skomentuj

